Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/jonaqmv4/domains/investify.co.il/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
Yum! Brands מפספסת הציפיות לרבעון השלישי של 2024 - אינווסטיפיי
KFC KFC

Yum! Brands מפספסת הציפיות לרבעון השלישי של 2024

חברת Yum! Brands, Inc. (NYSE: YUM), החברה העולמית שמובילה את המותגים המוכרים KFC, טאקו בל ופיצה האט, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2024. החברה אמנם הציגה גידול מרשים במספר היחידות הבינלאומיות ובמכירות הדיגיטליות, אך תוצאות הרווחים וההכנסות היו נמוכות מהתחזיות של השוק.

גידול במכירות ובמספר היחידות, אך החמצת התחזיות

ברבעון השלישי, מכירות המערכת העולמיות של החברה (ללא השפעת תרגום מט"ח) צמחו ב-1%, עם עלייה של 5% במספר היחידות. הצמיחה הבולטת נרשמה במותג טאקו בל בארה"ב, שהציגה עלייה של 4% במכירות בחנויות זהות, וזאת למרות ההשפעות הכלכליות והגיאופוליטיות הפוגעות בשוק.

בנוסף, מותג KFC הבינלאומי הציג עליה מרשימה של 9% במספר היחידות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

למרות הביצועים הללו, הכנסות YUM ברבעון השלישי עמדו על 1.83 מיליארד דולר בלבד, מתחת לתחזית השוק שהוערכה ב-1.9 מיליארד דולר, ירידה של 3.89% ביחס לציפיות. הרווח למניה (EPS) היה $1.37, נמוך במעט מהתחזית שעמדה על $1.41, ירידה של 2.84% מהצפי.

דיוויד גיבס, מנכ"ל Yum!, מגיב

דיוויד גיבס, מנכ"ל החברה, התייחס לתוצאות ואמר: "אני גאה במיוחד בצוותים שלנו על איך שהם ניהלו את הסביבה הצרכנית המורכבת והצליחו להציג גידול של 3% ברווח התפעולי שלנו. המנועים המרכזיים שהניעו את הצמיחה היו טאקו בל בארה"ב שבלט עם גידול שנתי של 4% במכירות בחנויות זהות, ו-KFC הבינלאומי שצמח במספר היחידות ב-9%. למרות האתגרים הכלכליים והגיאופוליטיים, אנחנו ממשיכים להוביל עם המותגים האיקוניים שלנו ולקדם צמיחה באמצעות הטכנולוגיה המתוחכמת שלנו."

דגשים מהדו"ח הרבעוני:

מכירות מערכת עולמיות צמחו ב-1%, ללא השפעת תרגומי מט"ח.

מספר היחידות צמח ב-5%, עם פתיחה של 1,029 יחידות חדשות ברבעון.

מכירות דיגיטליות חצו 8 מיליארד דולר, כאשר המיקסים הדיגיטליים מהווים מעל 50%.

– הרווח התפעולי על בסיס GAAP גדל ב-1%, והרווח התפעולי המותאם גדל ב-3%.

– תרגום מט"ח השפיע לרעה על הרווח התפעולי ב-3 מיליון דולר.

מבט קדימה

חרף התוצאות שמעט מתחת לתחזיות, Yum! מציגה גידול אורגני משמעותי במספר היחידות הבינלאומיות וממשיכה במגמת הדיגיטליזציה המואצת שלה. עם התמקדות בטכנולוגיה מתקדמת ובהרחבת הפעילות הבינלאומית, החברה שומרת על פוטנציאל צמיחה בטווח הארוך, אך הצטרכו להתמודד עם הלחצים הכלכליים והמאתגרים הגלובליים גם ברבעונים הבאים.

המידע במאמר זה מסופק למטרות אינפורמטיביות בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי ו/או המלצה. ייתכנו טעויות ו/או אי דיוקים בתוכן המאמר, ועל המשתמש לבדוק ולאמת אותם לאחר חקירה ולמידה במקורות נוספים. כל מי שמשתמש במידע המובא במאמר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד.

התמיכה שלכם חשובה לנו! אם נהנתם מהתוכן שלנו נשמח שתשתפו את הכתבה ♥