חברת הורמל פודס (Hormel Foods) פרסמה את תוצאות הרבעון השלישי של שנת הכספים 2024, אשר הסתיימה ב-28 ביולי 2024. החברה דיווחה על תוצאות טובות מהצפוי, עם מכירות נטו של 2.9 מיליארד דולר ורווח תפעולי מתואם של 267 מיליון דולר. מנכ"ל החברה, ג'ים סני, ציין כי המותגים הקמעונאיים המרכזיים ממשיכים לצמוח, ועסק המזון השירותי שלהם מציג ביצועים גבוהים מהממוצע.
במהלך הרבעון השלישי, החברה השיגה שיפור משמעותי בסגמנט הבינלאומי, במיוחד במותגים גלובליים כמו SPAM® ו-Skippy®, אשר רשמו צמיחה מרשימה בשווקים כמו קנדה, דרום מזרח אסיה ויפן. עם זאת, הירידה במכירות של מוצרי הודו שלמים ואגוזי Planters® כתוצאה משיבושי ייצור במפעל בסופוק, וירג'יניה, השפיעה על הביצועים בסגמנט הקמעונאי.
הורמל פודס ממשיכה למקד את מאמציה ביוזמת הטרנספורמציה והמודרניזציה שלה, שהובילה לשיפורים משמעותיים בשרשרת האספקה, כולל שיפורי תכנון, ייצור וניהול מלאי. החברה מצפה להמשך הצמיחה בעסקי המזון השירותי והבינלאומי ברבעון הרביעי, ומקדמת גם את המותג Planters® ואת יוזמת השינוי הארגוני.
בהתאם לכך, הורמל פודס עדכנה את תחזיותיה לשנת הכספים 2024, עם צפי למכירות נטו בטווח של 11.8 עד 12.1 מיליארד דולר. כמו כן, צמצמה החברה את טווח הרווח הנקי המדולל המתואם הצפוי שלה ל-$1.57 עד $1.63 למניה, בעיקר בשל שיבושי הייצור והשלכות של תביעות משפטיות.
בסיכומו של דבר, הורמל פודס מראה עמידות והסתגלות לאתגרים הכלכליים והלוגיסטיים, תוך המשך המיקוד בצמיחה וחדשנות. החברה צופה להמשך מגמת השיפור ולהשגת היעדים האסטרטגיים שלה בסיום השנה.
המידע במאמר זה מסופק למטרות אינפורמטיביות בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי ו/או המלצה. ייתכנו טעויות ו/או אי דיוקים בתוכן המאמר, ועל המשתמש לבדוק ולאמת אותם לאחר חקירה ולמידה במקורות נוספים. כל מי שמשתמש במידע המובא במאמר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד.