חברת TJX (NYSE: TJX), הקמעונאית המובילה בתחום האופנה לבית ולביגוד במחירי הנחה בארה"ב ובעולם, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני שהסתיים ב-3 באוגוסט 2024. החברה דיווחה על מכירות נטו של 13.5 מיליארד דולר ברבעון השני של שנת הכספים 2025, עלייה של 6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. מכירות חנויות זהות גדלו ב-4%, וההכנסות נטו ברבעון עמדו על 1.1 מיליארד דולר עם רווח מדולל למניה של 0.96 דולר – עלייה של 13% לעומת השנה שעברה.
נתוני הרבעון השני:
- שולי הרווח לפני מס עלו ל-10.9%, גבוה ב-0.5% מהרבעון המקביל אשתקד.
- החברה החזירה 982 מיליון דולר לבעלי המניות דרך רכישת מניות ודיבידנדים.
- נפתח הסניף ה-5,000 של החברה ברחבי העולם.
- הוסכם על השקעה של 360 מיליון דולר עבור 35% בעלות על רשת Brands For Less במזרח התיכון.
תחזיות חיוביות לשנה כולה: החברה העלתה את התחזיות לשנת הכספים 2025 ומצפה כעת לשולי רווח של 11.2% ורווח מדולל למניה בטווח של 4.09 עד 4.13 דולר.
ארני הרמן, מנכ"ל ונשיא החברה, אמר: "אנחנו מאוד מרוצים מהביצועים ברבעון השני, במיוחד מהצמיחה במכירות ושיפור שולי הרווח. ביצועי החנויות היו חזקים בכל תחומי הפעילות, וראינו גידול במספר העסקאות בכל החטיבות."
מכירות לפי חטיבה:
- חטיבת Marmaxx בארה"ב: צמיחה של 5% במכירות חנויות זהות.
- HomeGoods בארה"ב: צמיחה של 2%.
- TJX קנדה: צמיחה של 2%.
- TJX אינטרנשיונל (אירופה ואוסטרליה): צמיחה של 1%.
החברה ממשיכה במגמת צמיחה וביטחון מלא ביכולת להמשיך לספק סחורה מרעננת ואטרקטיבית ללקוחות, במיוחד בתקופת החגים הקרובה. בנוסף, ההשקעה ב-Brands For Less צפויה לחזק את הנוכחות של TJX בשווקים בינלאומיים.
המידע במאמר זה מסופק למטרות אינפורמטיביות בלבד ואינו מהווה ייעוץ פיננסי ו/או המלצה. ייתכנו טעויות ו/או אי דיוקים בתוכן המאמר, ועל המשתמש לבדוק ולאמת אותם לאחר חקירה ולמידה במקורות נוספים. כל מי שמשתמש במידע המובא במאמר עושה זאת על דעתו ואחריותו בלבד.